Derfor skal du investere i den digitale omstilling


Det er langt fra alle byggefirmaer, som bruger lige mange ressourcer på digitalisering. Du kan om ikke andet gøre klogt i at investere i den digitale omstilling.

Der er mange gode grunde til at skabe en mere digital virksomhed, så hvorfor er din virksomhed endnu ikke hoppet med på den digitale bølge? Digitaliseringen har været med til at ændre markedet og forbrugernes vaner, hvorfor det er værd at følge med i, hvad der rører sig i din digitale verden.

Fordele ved at digitalisere virksomhedens arbejdsprocesser

Det er en realitet, at der er mange fordele ved at digitalisere virksomhedens arbejdsprocesser. Tvivler du på, at det har en synderlig stor betydning, så læs med herunder og bliv overbevist:

  1. Bedre kontrol og overblik – Flere dygtige forretningsanalytikere har erklæret, at gennemsigtighed er kernen i digitalisering. Digitalisering har i årevis været med til at skabe bedre kontrol og overblik, hvilket har gavnet mange virksomheder – også inden for byggebranchen.

 

  1. Mindre behov for fysisk opbevaring – Det ville kræve megen fysisk plads at opbevare alle kvitteringer og bilag i mapper, men det er heldigvis ikke et must. Ifølge bogføringsloven skal alle bilag opbevares i fem år, hvorfor mængden af bilag hurtigt hober sig op. Opbevarer du dine bilag elektronisk, skal du ikke bekymre dig for, at dit kontor bliver begravet i bilag.

 

  1. Tid og penge at spare – Helt generelt kan man spare meget tid og mange penge ved at digitalisere virksomhedens arbejdsprocesser. Det hænger helt naturligt sammen med, at der vil være mindre behov for manuelt tastearbejde. Dermed er der mulighed for at sætte fokus på kompetencer og kerneydelser.

Moderne sagsstyring – Saml hele din forretning online

Du er nu klar over, at der er mange fordele ved at digitalisere virksomhedens arbejdsprocesser, men hvilke softwareløsninger og værktøjer er mon pengene værd? Svaret på det spørgsmål vil typisk afhænge af, hvem du spørger, men der findes nogle få løsninger, som vil fange de flestes interesse.

Samler du hele din forretning online, kan du og dine ansatte planlægge opgaver og registrere timer på sager. E-Komplet er en af de løsninger, du bør kende til, da denne løsning gør det nemt for både mester, kontorfolk og svende at oprette opgaver og registrere tid. Det særlige ved løsningen er, at den er specialudviklet til håndværkere. Løsningen kan bruges af både større og mindre håndværkervirksomheder. Det er muligt at håndtere alt fra planlægning og bogføring til fakturakontrol og timeregistrering online. Læs mere på følgende link: www.e-komplet.dk

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *